Paulina Tamborska
Doktor pedagogiki, magister edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z nauczaniem języka angielskiego.
Współautorka materiałów dydaktycznych do programu wychowawczego Dwujęzyczny Przedszkolak. Jest nauczycielem z pasją, dla którego najważniejsze jest bezpieczeństwo dzieci i ich twórczy rozwój. Uważa, że kluczowe jest rozwijanie u dzieci i nauczycieli kompetencji miękkich, a zdobywanie wiedzy najbardziej jest efektywne poprzez zabawę i doświadczenie.
- Wicedyrektor przedszkola, aktywny nauczyciel wychowania przedszkolnego i języka angielskiego z kilkuletnim doświadczeniem.
- Koordynator asystentów Uniwersytetu Dziecięcego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach współpracujący ze studentami, rodzicami i małymi uczniami.
- 5-krotny współorganizator Ogólnopolskiego Sympozjum Naukowego Dzieci dbający o poszerzenie przestrzeni edukacyjnej dzieci.
- Autor wielu artykułów poświęconych kreatywności w procesie edukacyjnym (np. Creative teacher is a creative child – how a teacher professional performance influences children activity in a pre-school age – theoretical and empirical approach, 2017).