Dlaczego warto nam zaufać?

Ogólnopolski Program Dwujęzyczny Przedszkolak jest nowoczesnym i wartościowym narzędziem, które wspiera rozwój najmłodszych dzieci i wzbogaca ich kompetencje językowe. Program wyróżnia zastosowanie konstruktywistycznej teorii uczenia się.
OMEP
Światowa organizacja wychowania przedszkolnego
Ogólnopolski Program Dwujęzyczny Przedszkolak jest innowacyjnym podejściem do edukacji dwujęzycznej dzieci w polskich żłobkach i przedszkolach. Program jest świadectwem dbałości o przyszłość dzieci i edukację jutra.
Prof. UJK Dr hab. Zuzanna Zbróg
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
„Dwujęzyczny Przedszkolak” oferuje każdemu nauczycielowi szeroki wachlarz pomysłów na gry, zabawy i projekty plastyczne, a także wsparcie metodyczne. Jestem zachwycona postępami dzieci i ich zaangażowaniem w zajęcia.
Izabela Dudek
Metodyk i Nauczyciel w Publicznym Przedszkolu w Wieprzu
Program jest doskonałym rozwiązaniem dla nauczycieli chcących działać nieszablonowo. Ogromnym plusem jest to, że jest on skierowany do wszystkich nauczycieli, również tych nieznających języka angielskiego.
Iwona Skrzypczak
Metodyk i Dyrektor Niepublicznego Przedszkola „Kraina Wilków”
„Dwujęzyczny Przedszkolak” to przede wszystkim efektywne wykorzystanie czasu dziecka w przedszkolu, gdzie podczas codziennych czynności: posiłek, higiena, sprzątanie zabawek, dziecko uczy się angielskich słówek. To najbardziej naturalny sposób na pokonanie bariery mówienia, dziecko obywa się ze słyszeniem samego siebie w innym języku. Z kolei platforma edukacyjna daje mi, jako dyrektorowi, i moim nauczycielom, możliwość szybkiego przygotowania, i zapisania treści do pracy w kalendarzu.
Zofia Holeksa
Dyrektor Przedszkola w Pietrzykowicach
Nauka z Dwujęzycznym Przedszkolakiem odbywa się w sposób ciekawy i kreatywny. Jest to świetna metoda ,,zanurzenia'' w języku. Dzięki niej dziecko cały czas otoczone jest obcą mową, dzięki czemu poznaje nie tylko pojedyncze słowa czy zwroty, ale całe konstrukcje gramatyczne. Odbywa się to w sposób naturalny dla dziecka, bez poczucia presji. Platforma daje natomiast całą skarbnicę bajek, piosenek i gier w języku angielskim, jest to świetny sposób na zainteresowane nim malca.
Elżbieta Plichta
Nauczyciel-Wychowawca w Przedszkolu w Bytnicy
Od początku byłam zafascynowana ideą programu, jednak efekty jakie osiągnęły dzieci po tak krótkim czasie przerosły moje oczekiwania. Piosenki są na tyle dźwięczne i proste, że przedszkolaki szybko je przyswajają. Z kolei bajki tematyczne, mimo że w całości anglojęzyczne, są tak skonstruowane, aby dzieci bez problemu zrozumiały fabułę i wyłapały podstawowe słowa związane z poruszanym tematem.Jako nauczyciel oraz rodzic dziecka, które również uczestniczy w programie uważam, że rozwijanie dwujęzyczności wśród dzieci przedszkolnych bardzo szybko procentuje w wielu sferach rozwoju.
Elżbieta Winiarska
Nauczyciel-Wychowawca w Przedszkolu w Trzebini
Nasze wrażenia są bardzo pozytywne. Dzieci po powrocie z przedszkola śpiewają piosenki po angielsku oraz mówią rymowanki. Na co dzień dostajemy raporty, gdzie możemy na bieżąco śledzić, co nasze dziecko w danym dniu robiło na zajęciach angielskiego oraz możemy sobie pracować z dzieckiem, gdy jest nieobecne w przedszkolu. Gdy moje dziecko zachoruje, nie jestem w tyle. W każdej chwili mogę wejść na platformę, są filmy, nagrania, wszystko jest jasno wytłumaczone.
Kamila i Katarzyna
Mamy przedszkolaków z Przedszkola w Jędrzychowicach